Profiteer eenvoudig van (exclusieve) aanbiedingen

Meest gestelde vragen (faq)

 

Wat zijn aanbiedingen?

Op 123profiteer.nl zijn er ook tal van aanbiedingen zonder speciale kortingscodes te vinden. Hiervan kun je direct profiteren door op de bestelknop of de aanmeldknop te klikken. Je komt dan automatisch terecht op de website van de aanbieder. Bij elke omschrijving van een aanbieding staat duidelijk aangegeven om wat voor soort aanbieding het gaat. Het kan bijvoorbeeld gaan om een korting of een geld-terug actie ( ook wel cash-back acties genoemd). De verschillende soorten aanbiedingen zijn ook duidelijk herkenbaar.

De aanbieding is verlopen. Wat nu?

Misschien ben je terechtgekomen op een aanbieding of kortingscode dat verlopen is. Niet getreurd. Gaat het om een aanbieding van bijvoorbeeld Wehkamp? Klik dan onder het logo op ‘meer Wehkamp’ of selecteer in het menu boven de aanbieding op ‘alle aanbiedingen van Wehkamp’.  Je ziet meteen alle actuele aanbiedingen. Profiteer eenvoudig met 123profiteer.nl!

De aanbieding van de webwinkel klopt niet (meer)

De aanbiedingen van webwinkels veranderen vaak. Natuurlijk doen we ons uiterste best alles up-to-date te houden. Wanneer je op een link van een aanbieding klikt ( de oranjeknop)  wordt je sowieso automatisch doorverwezen naar de website van de betreffende aanbieder -de webwinkel. Ga dan altijd uit van de informatie die op dat moment wordt getoond op de webwinkel van de aanbieder

 

Ik heb een klacht over mijn bestelling. Bij wie kan ik terecht?

Op een aankoop kunnen er helaas klachten zijn. Dit is natuurlijk erg vervelend. 123profiteer.nl is echter geen webwinkel. Wij verwijzen onze bezoekers door naar aanbiedingen van diverse webwinkels. De aanschaf of aanvraag van een product verloopt dan ook altijd via de website van de betreffende aanbieder. Bijvoorbeeld bij UPC, Zalando, Wehkamp of Ziggo . Dit betekent dat op de aankoop de voorwaarden van toepassing  zijn die zij hanteren. Voor vragen, klachten of retourzendingen en dergelijke verzoeken wij daarom vriendelijk om rechtstreeks contact op te nemen met de desbetreffende webwinkel. Zij kunnen je klachten verder afhandelen.

Tip!  Indien je telefonisch contact met een webwinkel wilt opnemen, kun je op de website www.keuzemenu.info van de meeste webwinkels/ bedrijven het klantenservice telefoonnummer vinden. Voordeel hier is dat je ook een overzicht van het telefonisch keuzemenu te zien krijgt. Door aan de hand van dit overzicht te bellen heb je snel de juiste persoon aan de lijn ( en kun je direct ter zake komen).

Ik heb een probleem met een gekocht product. Bij wie kan ik terecht?

Zie het antwoord hierboven bij de vraag ‘ik heb een klacht over mijn bestelling’. 

Copyright © 123profiteer.nl ® Alle rechten gereserveerd.